Tour de France 2020
„Žlutý rám“ monokok V3Rs 2020 nabízí ráfkové brzdy s
přímým upevněním a vedení brzdového lanka,
které není vedeno přes hlavovou trubku jako je tomu u verze V3R.
UCI váhový limit závodního kola je 6.8kg. Model pro Pogačara
dosahuje váhy kolem 6,95 kg.
Aby Colnago uklidnil marketingové trendy, postavil i rám pro
kotoučové brzdy V3R.
Vyšší stupeň uhlíku, nabízí zvýšenou tuhost rámu při nižší
hmotnosti. Rám je o 12% tužší vzadu a 6% tužší u hlavové trubky.
Hlavová trubka využívá elastomerní polymer, který nabízí malý,
ale zjistitelný stupeň komprese a tlumení nárazů vpředu.
V3R zahrnuje úplnou integraci přední kabeláže do představce a
řídítek. Colnago také přizpůsobil geometrii tak, aby vyhovovala
28 mm pneumatikám jako základní linii. Pro zlepšení úrovně
pohodlí je i možnost obutí pneumatik až 30 mm.
Větší pokles středového složení snižuje těžiště jezdce a proto
by měl zajistit stabilnější jízdu. Při výšce 72 mm u velikosti
54s
je pokles nejen nižší než u Specialized Tarmac, ale také nižší
než u multi-road Open UP nebo GT Grade.
Všechna uhlíková Colnaga, s výjimkou C64, se vyrábějí na Tchaj-wanu
(případně také v Číně). V3Rs je rám asijské výroby.
|
|