Rám No.1 pro Tour de France    

 

Tour de France 2020
„Žlutý rám“ monokok V3Rs 2020 nabízí ráfkové brzdy s přímým upevněním a vedení brzdového lanka,
které není vedeno přes hlavovou trubku jako je tomu u verze V3R.
UCI váhový limit závodního kola je 6.8kg. Model pro Pogačara dosahuje váhy kolem 6,95 kg.
Aby Colnago uklidnil marketingové trendy, postavil i rám pro kotoučové brzdy V3R.
Vyšší stupeň uhlíku, nabízí zvýšenou tuhost rámu při nižší hmotnosti. Rám je o 12% tužší vzadu a 6% tužší u hlavové trubky.
Hlavová trubka využívá elastomerní polymer, který nabízí malý, ale zjistitelný stupeň komprese a tlumení nárazů vpředu.
V3R zahrnuje úplnou integraci přední kabeláže do představce a řídítek. Colnago také přizpůsobil geometrii tak, aby vyhovovala
28 mm pneumatikám jako základní linii. Pro zlepšení úrovně pohodlí je i možnost obutí pneumatik až 30 mm.
Větší pokles středového složení snižuje těžiště jezdce a proto by měl zajistit stabilnější jízdu. Při výšce 72 mm u velikosti 54s
je pokles nejen nižší než u Specialized Tarmac, ale také nižší než u multi-road Open UP nebo GT Grade.
Všechna uhlíková Colnaga, s výjimkou C64, se vyrábějí na Tchaj-wanu (případně také v Číně). V3Rs je rám asijské výroby.

 

    

    

    

 
Tour de France 2019
„Žlutý rám“ verze C60 stavba rámu do mufen 2019 pro ráfkové brzdy.
Je lehčí a tužší než C59 a zachovává si kvalitu jízdy a ovladatelnost, která charakterizuje rámy pro Grand Tour.
Obutí Continentals 25 mm je limitem s pouhými 5 mm mezi sedlovou trubkou a korunkou vidlice.
Sestava kola 55cm je o hmotnosti 6.99 kg