Stavba karbonového rámu 


   
 


 
 
   

Trubka Colnago 3PRS obsahuje vnitřní podélné výztužná žebra, která procházejí délkou
trubek. Navíc je dolní trubka 3PRS kuželová pro dodatečnou tuhost. Díky těmto geniálním
inovacím získává rám výjimečnou boční tuhost pro skvělý přenos síly a také špičkovou
kompatibilitu pro sametově hladkou jízdu.

Podle nejvyšších standardů - karbonový rám o váze 1050 gramů není nejlehčí.
Hmotnosti pro srovnání: Cervelo R5 - 808 gramů;  Wilier Zero7 - 780 gramů;
Trek Madone 7-Series - 730 gramů;  Specialized S-Works Tarmac SL4 - 875 gramů;
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod - 695 gramů.
A přitom všechny tyto rámy jsou levnější než C60 s 1050 gramy.
Již v roce 2007 Ernesto konstatoval, že i když by mohl vyrobit lehký rám, je pro něj důležitější postavit bezpečné kolo. Proto je i silným zastáncem kotoučových brzd.
 
 

 
   
   Ernesto Colnago odpověděl na dotaz proč některé rámy, ty nejdražší, stále staví v Gambiagu:
 "Chci sledovat celý proces, od náčrtu po dokončení jízdního kola, tvorba rámů je součástí mého života a je to součást historie mé značky."

   
 
  
 

 
„Kdo vynalezl kola z uhlíkových vláken? Colnago!
Kdo jako první pochopil výhody přímé vidlice? Colnago!
Kdo jako první nasadil kotoučové brzdy na špičkové uhlíkové silniční kolo? Colnago!
Nikdy nikoho nekopíroval.

Zajímavost:
Všimněte si že již v roce 1995 "vařil" na stolici tento zaměstnanec Fy. Colnago rám Tecnos.
Tecnos byl je nejlehčí ocelový závodní rám vyráběný z oceli Columbus Nivachrom v letech 1995-2000.
Na druhém snímku, v pozadí s Ernestem, je tentýž zaměstnanec ale již okolo roku  2015 připravující zadní vidlici,
což by znamenalo že u Fy. Colnago v r. 2015 pracoval s rámy již 20 let.